Igår

Bästa kvällen på länge igår hörrni! De här måste vi göra om!
Jag, Ellen, Elienor, Johan och Emelie va iaf hemma hos Ellen i Hennes friggebod, spela lite kort i sånt, sen fick vi för oss att vi skulle tända en brasa så vi byggde upp stenar och pinnar i sånt sen tände vi på i satt o typ snackade, sen hämtade vi chips i pk som vi hade i Friggan o grillade chips, sen vid typ halv 11 gick vi in o körde sanning eller konka och jag och Johan behövde hångla passionerat med ett gosedjur... Ja gjorde inte det men Johan gjorde haha sjuuukt kul! Sen följde vi me Johan, Emelie och Elienor hem o sen sov jag hos Ellen! Nu är vi hos mig och hon ska sova hos mig ikväll, NAJAAAN! Haha men vi hörs senare! Bildlöst inlägg 😞❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0