hej jag heter Cornelia.

Heej! haha
tänkte skriva lite om mig själv för er som inte känner mig! (Y)
Jag heter Cornelia Celiné Falenius, Jag är kvarts norsk, kvarts finsk och typ halv svensk?
Jag har en syster som heter Clara, en lådsas syster som heter Maya och 1 lådsas bror som heter Jimmy! Eller egentligen har ja en till lådsas bror som heter Christoffer (chrille). Mina päron (hihi) är skilda och mamma bor långt ut mitt i ingenting och pappa bor på värmdö med sin sambo Nina. Jag är 13 år (98) och går i ösbyskolan, funderar på om jag ska byta till hemmesta kanske till jullovet? Jag snackade lite med Oliwer om det för han tänkte oxå byta men det fanns inga platser så jag får nog vänta. Har en hund som heter Affe, en katt som heter Myran (random namn javet), En sköldpadda som heter Sture & 2 hamstrar som heter Boris och Lakrits. Alla djur är inte mina ;) orkar inte skriva mer nu! haha här är jag iaf ↓♥
heejdåååå! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åhh finns det inga platser? :(( Man vill ju byta tills man börjar 8:an

2012-05-16 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0